Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΓΩ!!1
Αγαπητοί φίλοι μου
Τα εγω η αλλιώς δευτερεύουσες προσωπικότητες είναι αυτά που σε κάποια στιγμή της ζωής μας αναλαμβάνουν κύριο θέση στον ψυχισμό μας και μας εξουσιάζουν πραγματικά , και πολλές φορες γινόμαστε θύματα πχ. Ενός μεγάλου έρωτα μιας κοινωνικής καταξίωσης μιας επαγγελματικής επιδίωξης ενός χόμπι κ.α. Έτσι ο άνθρωπος πιστεύει ότι αν επιτύχει το στόχο του και υλοποιήσει την επιθυμία του τότε θα είναι ευτυχισμένος!!!! Μα δεν θα είναι ….. Περιμένει να χαρεί για το επίτευγμα του αλλά μάταια , λίγες μονό στιγμές ευτυχίας και την θέση της πρώτης επιθυμίας λαμβάνει άλλη νέα που αυτή είναι ποιο έντονη από την προηγούμενη και πασχίζουμε να την πετυχουμε , εγκλωβίζοντας έτσι την συνοιδητότητα μας μέσα στα θέλω μας και τις επιθυμίες μας…Μη μπορώντας να δούμε την αλήθεια και χωρίς επαφή με την συνοιδητότητα η τον εσωτερο εαυτό μας γινόμαστε έρμαιο των εγώ μας….Στην αρχαία ιστορία μας υπάρχει το λαμπρό παράδειγμα του μυθικού μας ήρωα Ηρακλή με την εξόντωση της λερναίας Ύδρας, του θηρίου με τα δέκα κεφάλια … Όταν έκοβε το ένα στην θέση του φύτρωναν δυο και ούτω καθ εξής….Έτσι ακριβώς είναι και τα εγώ του ανθρώπου άλλωστε σε αυτό αναφέρονταν ο μυθικός ήρωας μας στην καταστροφή του εγώ…Και αυτό που εμείς λέμε και εξηγούμε σαν μύθο είναι μια απίστευτη πραγματικότητα!!!! Αλήθεια θυμάστε πως σταμάτησαν να βγαίνουν τα κεφάλια από το θηρίο; Με τη φωτιά !!!!Καυτηρίαζε την πληγή με μια δάδα φωτιάς και σταματούσαν να γενιουντε κεφάλια , έτσι ο ήρωας μας κατάφερε να σκοτώσει το θηρίο???? Έτσι και εμείς μπορούμε να αφανίσουμε τα εγώ μας τις επιθυμίες μας καυτηριάζοντας τα με την φωτιά της γνώσης του φωτός και της αγάπης!!! Μα θα μου πειτε η φωτιά εντάξει να τη δεκτω η αγάπη που κολάει; Λοιπόν ακουστέ δεν υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ αγάπης και φωτός !!!Η φλόγα , η δάδα του Ηρακλή είναι η φώτιση της γνώσης που πηγάζει από τον εσώτερο εαυτό μας!!! Και είναι άρρηκτα δεμένη με την αγάπη !!!Αγάπη είναι φως είναι φώτιση είναι άπειρη γνώση και αυτή τη γνώση δεν θα μας την διδάξει κανείς δάσκαλος και κανένα σύγγραμμα … Θα την πάρουμε άμεσα μέσα μας από την ψυχή μας και δωρεαν!!!!! Η γνώση εξ αλλού δεν πουλιέται και δεν αγοράζεται , αλλα ακόμη γνώση που έχει αντίτιμο υλικά οφέλη, δεν είναι γνώση!!!! Να είστε καλά γειά σας!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις