Οι
ιερείς της αρχαιότητας κατήχαν την γνώση της υψηής υπερτεχνολογίας των
Ολυμπίων , ενώ ο λαος ήταν στο σκοτάδι...Στη ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ οι
ιερείς της Ελευσίνας επέμεναν να γίνει σε εκείνο το σημείο η ναυμαχία
και έστειλαν απεσταλμένο τον Μνησίφηλο να γίνει η ναυμαχία απέναντι από
το Θριάσιο πεδίο. Υπάρχει περιγραφή στον Πλούταρχο στους Παράλληλους
βίους στον «Θεμιστοκλή» όπου αναφέρεται ότι όταν
άρχισε η ναυμαχία εμφανίστηκε από την Ελευσίνα μια λάμψη, ένα μεγάλο
φως, στη συνέχεια μέγας ήχος ο οποίος ακούστηκε μέχρι τη θάλασσα.
Παρουσιάστηκε ένα νέφος το οποίο σηκωνόταν βαθμιαία από τη γη και έπεφτε
στις τριήρεις. Λάμψη, ήχος, καπνός κάτι πέφτει στις τριήρεις. Αν ήταν
πύραυλος πώς θα τον περιέγραφαν οι πρωτόγονοι από τεχνολογικής άποψης
Αθηναίοι;
Ο Παυσανίας στα Αττικά αναφέρει ότι ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και μια ιπτάμενη μηχανή η οποία βούλιαζε τα πλοία. «Ναυμαχούντων δε Αθηναίων προς Μήδους δράκοντα εν ταις ναυσί λέγεται φανειναι». Όταν οι άνθρωποι της εποχής έβλεπαν κάτι τέτοιο στον ουρανό το ονόμαζαν δράκο σύμφωνα με τις δικές τους γνώσεις.
Όταν αργότερα ρώτησαν το μαντείο τι ήταν αυτά που είδαν πήραν την απάντηση ότι ήταν ο Κιχρέας ο πρώτος βασιλιάς της Σαλαμίνας.
Αντίστοιχες περιγραφές έχουμε στη ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. Εμφανίστηκε κάποιος με παράξενη στολή ο οποίος κρατούσε μια λαβή αρότρου (εχέτλη) και σκότωνε Πέρσες. Μετά τη μάχη εξαφανίστηκε και όταν οι κάτοικοι ρώτησαν γι αυτόν το μαντείο των Δελφών πήραν την απάντηση να τιμούν τον Εχετλαίο (ή Εχετλο).
Όταν οι Πέρσες βάδισαν κατά του μαντείου των Δελφών οι ιερείς καθησύχασαν τους κατοίκους ότι ο θεός μπορεί να προστατεύσει τα πράγματά του. Σύμφωνα λοιπόν με περιγραφή του Ηροδότου μπροστά στο ναό στήθηκαν «ιερά όπλα» που βγήκαν από το ναό και τα οποία δεν μπορούσε να τα δει άνθρωπος τα οποία «αυτόματα φανείναι έξω προκείμενα ναού» και έριχναν κεραυνούς στους βαρβάρους. Ταυτόχρονα ακουγόταν βροντή.
Ο Ηρόδοτος τα ονομάζει «τέρεα μείζονα» δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση υπερφυσικά, φοβερά, μεγάλα τέρατα.
Πολλά χρόνια αργότερα στα 279 π.Χ. οι Γαλάτες με τον Βρέννο αρχηγό βαδίζουν κατά του μαντείου των Δελφών. Οι τότε ιερείς καθησυχάζουν τους κατοίκους ότι ο θεός «φυλάξαι εαυτού» δηλαδή θα προστατεύσει το ναό του.
Πριν ακόμα επιτεθούν οι Γαλάτες έπεφταν κεραυνοί και τους σκότωναν. Τη νύχτα κάποιο αέριο έκανε τους Γαλάτες να μην καταλαβαίνουν ποιοι είναι οι διπλανοί τους ούτε τη γλώσσα τους και αλληλοσκοτώνονταν. Τότε αυτοκτόνησε και ο Βρέννος.
Ο Παυσανίας στα Βοιωτικά αναφέρει ότι μετά τη μάχη της Χαιρώνειας πήγαν και άτακτοι Ελληνες της στρατιάς του Φιλίππου να συλήσουν το ιερό των Δελφών και αυτοί καταστράφηκαν με τον ίδιο τρόπο, με κεραυνούς και αστραπές που ήρθαν από τον ουρανό.
Να θυμίσουμε ακόμα και τις αναφορές για τον Τάλω, ένα περίεργο ανθρωποειδές ρομπότ που περιφρουρούσε την Κρήτη και έκανε συνεχώς τον γύρο της. Και πότε εξουδετερώθηκε; Όταν ο Ιάσων κατάφερε να τον χτυπήσει σε καίριο σημείο και να χάσει θα λέγαμε σήμερα τα «λιπαντικά» του. Αυτά τα υγρά οι αρχαίοι τα αναφέρουν σαν ιχώρ. Το ρομπότ αυτό ξεχώριζε τον εισβολέα από τον κάτοικο, μιλάμε δηλαδή για ρομπότ με τεχνητή ευφυία και εξοπλισμένο με τα κατάλληλα οπλικά συστήματα για να απωθεί τους εισβολείς.
Τι να πει κανείς για τα πλοία των Φαιάκων στον Ομηρο; Πλοία που σε πήγαιναν στον προορισμό σου αρκεί να τους έλεγες την ήπειρο, τη χώρα και την πόλη, με αυτή τη σειρά. Κινούνταν μέσα σε ένα νέφος, χωρίς πλήρωμα και πηδάλιο!! Γιατί τα τονίζει αυτά ο Όμηρος;
Ο Παυσανίας στα Αττικά αναφέρει ότι ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και μια ιπτάμενη μηχανή η οποία βούλιαζε τα πλοία. «Ναυμαχούντων δε Αθηναίων προς Μήδους δράκοντα εν ταις ναυσί λέγεται φανειναι». Όταν οι άνθρωποι της εποχής έβλεπαν κάτι τέτοιο στον ουρανό το ονόμαζαν δράκο σύμφωνα με τις δικές τους γνώσεις.
Όταν αργότερα ρώτησαν το μαντείο τι ήταν αυτά που είδαν πήραν την απάντηση ότι ήταν ο Κιχρέας ο πρώτος βασιλιάς της Σαλαμίνας.
Αντίστοιχες περιγραφές έχουμε στη ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. Εμφανίστηκε κάποιος με παράξενη στολή ο οποίος κρατούσε μια λαβή αρότρου (εχέτλη) και σκότωνε Πέρσες. Μετά τη μάχη εξαφανίστηκε και όταν οι κάτοικοι ρώτησαν γι αυτόν το μαντείο των Δελφών πήραν την απάντηση να τιμούν τον Εχετλαίο (ή Εχετλο).
Όταν οι Πέρσες βάδισαν κατά του μαντείου των Δελφών οι ιερείς καθησύχασαν τους κατοίκους ότι ο θεός μπορεί να προστατεύσει τα πράγματά του. Σύμφωνα λοιπόν με περιγραφή του Ηροδότου μπροστά στο ναό στήθηκαν «ιερά όπλα» που βγήκαν από το ναό και τα οποία δεν μπορούσε να τα δει άνθρωπος τα οποία «αυτόματα φανείναι έξω προκείμενα ναού» και έριχναν κεραυνούς στους βαρβάρους. Ταυτόχρονα ακουγόταν βροντή.
Ο Ηρόδοτος τα ονομάζει «τέρεα μείζονα» δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση υπερφυσικά, φοβερά, μεγάλα τέρατα.
Πολλά χρόνια αργότερα στα 279 π.Χ. οι Γαλάτες με τον Βρέννο αρχηγό βαδίζουν κατά του μαντείου των Δελφών. Οι τότε ιερείς καθησυχάζουν τους κατοίκους ότι ο θεός «φυλάξαι εαυτού» δηλαδή θα προστατεύσει το ναό του.
Πριν ακόμα επιτεθούν οι Γαλάτες έπεφταν κεραυνοί και τους σκότωναν. Τη νύχτα κάποιο αέριο έκανε τους Γαλάτες να μην καταλαβαίνουν ποιοι είναι οι διπλανοί τους ούτε τη γλώσσα τους και αλληλοσκοτώνονταν. Τότε αυτοκτόνησε και ο Βρέννος.
Ο Παυσανίας στα Βοιωτικά αναφέρει ότι μετά τη μάχη της Χαιρώνειας πήγαν και άτακτοι Ελληνες της στρατιάς του Φιλίππου να συλήσουν το ιερό των Δελφών και αυτοί καταστράφηκαν με τον ίδιο τρόπο, με κεραυνούς και αστραπές που ήρθαν από τον ουρανό.
Να θυμίσουμε ακόμα και τις αναφορές για τον Τάλω, ένα περίεργο ανθρωποειδές ρομπότ που περιφρουρούσε την Κρήτη και έκανε συνεχώς τον γύρο της. Και πότε εξουδετερώθηκε; Όταν ο Ιάσων κατάφερε να τον χτυπήσει σε καίριο σημείο και να χάσει θα λέγαμε σήμερα τα «λιπαντικά» του. Αυτά τα υγρά οι αρχαίοι τα αναφέρουν σαν ιχώρ. Το ρομπότ αυτό ξεχώριζε τον εισβολέα από τον κάτοικο, μιλάμε δηλαδή για ρομπότ με τεχνητή ευφυία και εξοπλισμένο με τα κατάλληλα οπλικά συστήματα για να απωθεί τους εισβολείς.
Τι να πει κανείς για τα πλοία των Φαιάκων στον Ομηρο; Πλοία που σε πήγαιναν στον προορισμό σου αρκεί να τους έλεγες την ήπειρο, τη χώρα και την πόλη, με αυτή τη σειρά. Κινούνταν μέσα σε ένα νέφος, χωρίς πλήρωμα και πηδάλιο!! Γιατί τα τονίζει αυτά ο Όμηρος;

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου